TOPTEAM!!

Tijdens het schrijven van deze post zitten we in de helft van Jurgens allerlaatste kuur.
Bijna kunnen we deze hele periode achter ons laten, dat vettig beest heeft ons niet verslagen!

Gelukkig stonden we er nooit alleen voor. We hadden onze vrienden en family. Kregen steun, eten, liefde, kaartjes, enz. en ook voor Marthe werd steeds goed gezorgd zodat ik mee naar het ziekenhuis kon.

En ook daar in Sint Augustinus werden we steeds opgevangen door een topteam1 Geertje die ons hartelijk verwelkomde bij de opname, Marleen die ging stoefen over de shirts, kamer die steeds netjes gepoetst werd, dokters en assistentes die steeds antwoorden op onze vragen en heeeel veeel lieve verpleging die telkens met een glimlach voor ons klaar stonden.

Ja je leest het goed ons, want ook voor mij hadden ze een luisterend oor, tasje koffie en heel veel lekkere soep.
We konden niet anders dan hen bedanken!! En al kunnen we nooit terug doen wat zij voor ons deden we wilden wel graag iets doen.




Daar ze zo enthousiast waren over de genaaide shirts (echt tof zo'n fanclub) besloot ik hen allen iets zelf gemaakt te geven.
Een team van 30tal mensen om te verwennen...

ik besloot het eenvoudig te houden en ging voor leuke ritstasjes in hele vrolijke kleurtjes (sorry mannen uit het team).
Ik ben fan van gelamineerd katoen en tafelzeil dus de keuze qua stofjes was snel gemaakt.

Klaar voor  wat fotospam??

Op deze foto waren de eerste tasjes reeds uitgedeelt. Ik maakte er 40 in totaal ;)











Lief topteam,

Nogmaals dikke merci voor al jullie lieve zorgen!! En liefst kom ik nooit meer op jullie afdeling haha maar zie ik jullie ergens op een terrasje of zo ;)


Reacties

  1. Weer zo lief van je Sarah, denken aan de anderen terwijl er eigenlijk voor jullie moet gezorgd worden. Thumps up! En nu naar een goed herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je hun werk niet als vanzelfsprekend bekijkt :)
    Ik hoop mee met jullie dat je daar nooit meer terug moet komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn leuk! Ik duim met jullie mee voor een spoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!