Swapperdeswapperdeswap

Foei foei, heb ik jullie al eerder verteld over hoe leuk het is om mee te doen aan swaps en beloofde ik ook te posten wat ik zelf gemaakt had, heb ik dit nog steeds niet gedaan!

Ik deed mee aan 3 swaps (kwestie om er ineens goed in te vliegen ;) )

- Lenteswap :
Ik kreeg toen allerlei moois van Stephanie, kijk hier maar eens!
Ik kan nog steeds niet vertellen wat ik zelf gemaakt heb (al zijn er foto's hier die het zouden verklappen hoor maar ssst ) omdat pakje weer is terug gekomen en nu weer opnieuw verzonden moet worden...

- Lentehartjesswap:
Ook van deze swap vertelde ik al reeds wat ik kreeg, herinneren jullie nog mijn boom vol liefde??
Ik vond het best een moeilijke opdracht eerlijk gezegd (ik wou nu toch ook ni veel te weinig geven) maar dit is het geworden :

Een portemoneetje in vorm van een hartje (al had ik het lusje beter aan de ander kant gehangen :s)

Hartjes vol warmte (nuja toch als je het even opwarmt in de microgolf)


Reacties

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!