Praag...

Voor de vakantie hoorde ik me vele plannen maken. Ik zou heeeeel veel naaien ik zou met vele mensen afspreken. Ik zou dit en ik zou dat..
En ik deed ook veel maar  om alle plannen uit te voeren die ik gemaakt had voor deze vakantie had de paasvakantie toch nog paar weken langer moeten duren vrees ik...

Maar goed gelukkig was het ook naaiavond en kon ik dus onder het toeziend oog van mijn vriendinnen mijn project tot goed einde brengen. Ook de gezellige locatie met de supergezellige stoffenmadam maakte de avond geslaagd.

Project??
Jep jep ons Sarah ging met haar knappe man , en ouders naar Praag voor een paar dagen. Puur genieten maar op voorhand hoorde we dat Praag op vlak van criminaliteit erg hoog scoort (jammer genoeg, en eigenlijk achteraf bekeken niets van gemerkt)
Dus..... ik bedacht dat het misschien niet zo'n slecht idee was om een tasje te maken dat ik onder mijn jas kon dragen tijdens onze citytrip.

Et voila !!! (hmm misschien eens tripje parijs boeken )


Voila een simpel zakje (in een kei leuk stofke) met zelfs een voorvakje :)
Met dank aan Zo Geknipt voor het patroontje ;)
En met dank aan Haidy om met zoveel geduld mij de uitleg te geven ;)

Oh trouwens Praag is echt wel een aanrader hoor ;)
Zoals Jurgens oom Rick zegt : Praag is een groot openluchtmuseum!


Reacties

Een reactie posten

Van reacties word ik steeds zoooo blij!! Ontzettend bedankt!

Populaire posts van deze blog

Primrose

Herbruikbare groentenzakjes... de tutorial!!

Team Jurgen allemaal winnaars!!